Acné

Acne is een veelvoorkomende huidaandoening die zich uit in ontstekingen van de talgklieruitgang. Je kunt de huidaandoening herkennen aan de aanwezigheid van mee-eters, puistjes en/of rode bultjes.

Acne wordt voornamelijk gezien bij jongeren tussen de 15-25 jaar. Maar ook volwassenen kunnen op latere leeftijd nog last hebben van acne. Acne ontstaat door een combinatie van onderstaande oorzaken:

• Een verhoogde talgproductie,
  • Een opstapeling van dode huidcellen,
  • Afsluiting van de talgklieruitgang (porie),
  • Bacteriën die in de talgklier aanwezig zijn.

Behandelopties

Acnebehandelingen hebben als doel de huidconditie te verbeteren, de puistjes en mee-eters onder controle te krijgen en de door acne ontstane huidschade zoals een grove huidstructuur, vlekjes, roodheden en littekentjes te egaliseren.

De behandeling betreft een persoonlijk advies ten aanzien van jouw dagelijkse huidverzorging, aanpassing in jouw levensstijl en aanvullende behandelingen in de kliniek.

Cosmeceuticals

De thuisbehandeling middels producten hebben als doel de talgproductie, grove poriën en ontstekingen te verminderen. Het gebruik van de producten van ZO Skin Health en Dermaceutic geeft snel zichtbare resultaten waardoor wij een hoge cliënttevredenheid zien. Daarnaast resulteren de producten in een betere genezing, minder complicaties en verbeterde behandelresultaten.

Peelings

Peelings versnellen het vernieuwingsproces en zorgen voor het egaler, frisser en jonger uitzien van de huid. Ook zorgt een peeling ervoor dat huidverzorgingsproducten beter door de huid worden opgenomen én reageert de huid na een peeling actiever op collageenstimulerende behandelingen.

HydraFacial

HydraFacial gebruikt een gepatenteerde technologie om in 1 behandeling de huid diep te reinigen, dode huidcellen en onzuiverheden te verwijderen en de huid te voeden en beschermen. Pijnloos en met een direct stralend resultaat!

Plan een consult